Green eyes, yeah the spotlights,shines upon you

Jag lider av sentimental söndagsångest så jag tittade långt tillbaka i arkivet i The ring gruppen och fann både användarnamn och lösenord till vår gamla blogg. Vet inte riktigt vad jag håller på med men tänkte lämna ett litet avtryck, jag tog ju bort alla mina inlägg i något svagt ögonblick. Som om jag på allvar trodde att saker kunde göras ogjorda genom att radera lite data. Silly girl. Saker har förändrats, såklart, det har gått 2 år. Men ni ligger mig fortfarandet varmt om hjärtat, det vet ni. Tittade igenom fotoalbumet jag fick på min konfirmation häromdagen, och jag blev så rörd av omtanken. Allteftersom tiden går suddas minnen ut och man kommer helt enkelt inte ihåg allt, men då mindes jag hur tighta vi faktiskt var under en ganska lång tid. Sen minns jag bråk och sånt också, det var inte bara guld och gröna skogar haha, men jag hade liksom glömt. Jag drog till Vreta och blev väl någon annan. 
 
Men jag hoppas att jag inte har förändrats alltför mycket, och att vi snart ses igen. :) Trots att jag är ett retard som går första året igen och har fuckat upp min skolgång, haha. Vemfan hade trott det. The lord works in mysterious ways
 
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0