MVG!!!

HOHO, här var det öde! Alla har nog fullt upp med plugg, i alla fall jag...tyvärr! Det är så himla många bollar uppe i luften just nu, en inlämning hit och en dit, ett prov här och var, ÅH jag blir galen! Varför måste alla lärare sätta in så många prov och inlämmingar samtidigt? Ibland förstår jag inte hur dem tänker.

Något jag däremot är glad över är att jag fick MVG på biologiprovet, jag blev så jäkla glad, det är omöjligt att beskriva hur glad jag blev. Jag och Madde gick fram till Anika, vår biologi och kemi lärare och frågade henne vad vi fick på provet och först sa hon till Madde vad hon fick och hon fick MVG. Sedan var det min tur och veta vad jag fick. Jag tänkte att bara för att Madde fick MVG nu, så kommer jag inte att få det. Men det visade sig att jag hade fel.

Nog pratat om plugget... Igår var det en rolig dag, rätt skönt att få komma bort från allt som har med skolan att göra och bara ha roligt! Det var nämligen så att Johanna, en kompis till mig som bor i Sollentuna kom hit till Södertälje. Hennes familj skulle komma senare och äta middag här hos oss. Johanna kom med tåget runt halv tolv och då gick vi runt nere på stan en stund och åt lunch på Nancy´s. Sedan fick vi väldigt bråttom, vi hade bestämmt med Emma och Madde att vi skulle gå på Friskis idag, för det var ett pass med bara Michel Jacksson-låtar. Så för att vi skulle hinna, ringde jag fort till pappa och frågade honom om han kunde komma och hämta oss på stan och sen skjussa oss till Friskis och det kunde han. När vi väl var hemma böt vi om fort som attan och sen åkte vi och hämtade Madde och Emma. Med gasen i botten åkte vi till Friskis. Som tur va hann vi. Det var roligt att det bara var Michel Jacksson-låtar på passet. Efter att passet var slut gick vi hem och ja sen kom hennes familj och vi umgicks hela kvällen. 

En mycket mysig och trevlig dag var detta! 

Kram Lovisa

Lots of love- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0