Emma här, igen!

Hatar att man måste använda sig av datorn, och internet i vissa fall när det gäller skolarbeten.. det är omöjligt att inte fastna där man inte ska vara- facebook och bloggar. Nu har jag suttit här i snart en timme, utan att ha skrivit en rad till syslöjdinlämningen.. aj aj.

Igår var det en en jobbig men samtidigt helt underbar  dag. Träffade min förra hund, har inte sett henne på tre år, och jag märkte verkligen att han hade blivit äldre, hon är 9 år nu. Och så var hon mycket mindre, alltså kortare än vad  jag kommer ihåg, men det beror ju såklart på att jag vuxit något sedan jag hade henne. Hon var trots allt fyra år när vi gav bort henne, så hon kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. När hon såg mig blev hon glad, pussade mig och svansen gick i ett.. men sådär brukade hon alltid vara, mot allt och alla. Men hon som har henne nu, Kia, sa att hon såg att hon kände igen mig, men jag vet inte. Kanske men ändå inte.


På oss tjejer ( förutom frida ) från i lördags, oskar linnros<3


Haha


<3



Käääärlek! :D


Yeah!


<3





 Gullig! <3


:D <3


Så jävla skön bild!


<3


Nej nu orkar jag inte ladda upp fler, men här har ni!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0