valborg (y)

Valborg var funny funny! Först, direkt efter skolan, gick Madde och jag och handlade mat inför kvällens middag. Sen drog vi hem til henne och hämtade kläder och andra saker, för hon sov över hos mig från valborg till första maj. Sen gick vi hem till mig och väntade på Lottie och Emma och sen när dem kom började vi med maten. Efter den smarriga maten gick vi ner till brasan med min gulliga pappa, hehe :p När vi väl var framme vid brasan träffade vi Frida Engkvist, Emma Ahlstam, Emma Runow, Rania Jeafer, Sara Underland, Ebba Halldin och Malin Martinsson. Och man får ju inte glömma Joakim Nilsson och "lilla" Zacko.... Ett stort tjejgäng, med två killar, haha :) Blev lite snygga bilder från kvällen, som jag tänkte visa här nedanför:





Puss & Kram// Lovisa

Lots of love-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0