NU ÄR JAG HEMMA!

... jaa hemma! Men hallå vafan bor vi i Sverige för? Kom hit, och det regnar! Jag kan tycka regn är rätt mysigt, om det är varmt isf. Inte blåsigt och kallt!

Turkiet var härligt, men ångrar att jag inte låg längre i solen.. för jag är inte alls brun. Visst har jag fått en liiiiten rand, men inte mycket. Det är riktigt dåligt! För ni kan säga vad ni vill men det är finast när man har en fin brun nyans av solen! Mmmm....! Jaja :)

Nu laddar jag för en vecka i skolan, och sedan en veckas prao! Och då fyller jag år också... wiiie! :D




..... vet det är bara svartvita bilder... men dom är finast!



Lite färg :D Laddar upp mer sen!



Kramar Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0