33 DAGAR KVAR!!!

Har nyss räknat ut att det bara är 33 dagar kvar tills vi slutar skolan, alltså ca.4 veckor.... minus att vi bara går 3 dagar i skolan nästa vecka, prao hela vecka 20, helger som jag räknat med går bort :D I´M HAPPY!!!
Något jag inte tycker om med sommarlovet iår är att jag börjar 9:an direkt därefter... känns lite läskigt, men samtidigt jätteroligt!!! Kärlek och hat på samma gång :p 

Nu till något helt annat....
Igår hade jag en riktigt mysig kväll med mina älsklingar (Ella, Lottie, Madde och Frida)... men vi fick ett oväntat besök... nämligen Josephine Forsell och Alexandra Svanström ifrån 9:an. Det var såhär: Forsell och Alexandra känner nämligen Max, Bellas brosa, och dem skulle komma och träffa honom och hans kompisar... men när dem kom så hade Max och hans polare dragit till någon klubb, deras ursäkt: "Vi trodde inte ni skulle komma". Så där stod dem och inte visste vart dem skulle ta vägen. Men så kom dem på att dem kunde ta och plinga på i det stora huset och fråga Max syrra och hennes kompisar om dem fick vara med oss. Och det gjorde dem. Vi sa såklart ja. Denna kväll blev ett minne för livet och nya vänner fick man på köpet!!! :D <3 

Nä nu ska jag ta och gå och klä på mig lite kläder och fixa mig, ska kolla på när Alva uppträder på Oktoberteatern idag :D

Ciao!

Puss o Kram//Lovisa

Lots of Love-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0