Oh your AmericanDream, where are you? ( Hm, finns risk för grammatik fel.. )

Jag vill inte vakna upp en dag och tänka, vaaaaarför... till en miljon grejer. Jag har många drömmar, och en utav dom är att åka till England i ett år och bo/plugga där. Det blir efter första året i gymnasiet. Jag tänkte resa med EF, de verkar vara en jättebra språkresebyrå ( eller vad det nu heter ) för att jag beställde hem en katalog, och då ringde dom för att fråga om jag hade några frågor och så, jättebra!

En annan är att flytta till USA, kanske San Fransisco eller NY ( men det är kanske att ta i... ) Nej, men egentligen VARFÖR ska det vara så svårt. Vill jag bo i USA, kan jag nog på något sätt ordna det. För tänk vilken otrolig möjlighet! Men ju mer jag läst om möjligheterna att faktiskt BO där, har jag förstått att det är rätt svårt. Ojoj, man måste gifta sig med en amerikanare, eller få ett  "green card" men ett sådant är svårt att få. Äh, jag kämpar vidare! För jag vill dit!


VILL HA SOMMAR! Fast fan den är påväg,det ser man på gräsmattorna som man kan se lite nu!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0