Prao, eller ja i maj ( två veckor efter att jag kommit hem från Turkiet )

Vi ska inte ha några prov den här veckan, inte ens ett litet förhör... det känns, eh konstigt? Nej, någonting är fel här tror jag.

I maj kommer vi att praoa, och jag har lite svårt att bestämma mig. Jag vill jobba överallt. Några av de som vi har fått som förslag från skolan, som jag skulle kunna tänka mig att testa på är:

* Jobba på bondgård, med kor,får och hästar ( är jag konstig? )
* Copp Forum
* Willy´s
* Restaurang Crazy Town
* Restaurang, någon sushigrej
* Plantagen

Jaaa det var väl det, sen har jag några egna ideer som:

* hunddagis
* Åhlens
*.... någon annan restaurang eller något.

Jag och Madde tänkte praoa tillsammans, frågan är bara vart?



Nu ska jag tvätta bort mascaran som jag kletat ut runt ögonen, antagligen för att jag är så j´vla trött!


/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0