Oförglömlig dag!

HEJ SVEJS!
Igår va jag med Madde nere på stan, vi gick ner, för det var ju så fint väder! Sedan när vi var där gick vi först in på Vero Moda, det första jag gör är att hitta en kofta som jag bara älskade, så jag köpte den :) Madde hittade inget så vi gick vidare till Din Sko, ååhhh snacka om att man blev frestad på att köpa vår- och sommarskor nu!!! Sen gick vi till Ur&Penn, där jag köpte två par örhängen, ett par som är som hjärtan och ett par som är lite större rosa diamanter, skiiit snygga! Jag köpte även ett apsnyggt armband, svårt att förklara hur det ser ut, men snyggt är det i alla fall, mycket mer behöver ni inte veta :p Madde köpte även hon ett apsnyggt armband, passar henne asbra, det är som diamater som sitter fast i ett silver armband, aja ni får se det på henne någongång. Efter det här tänkte vi gå och fika på Tratten, med vi fastnade för skyltfönstret utanför H&M, så vi gick in där på en snabbtitt, vi kunde inte slita oss, det var sååå mycket fiiint!!! Men vi gick ut därifrån ändå och bort till Tratten och fikade, jag tog en chokladboll och en hallonsoda och Madde tog typ en sockerbulle som innehöll någon hallonsylt och juice. När vi hade fikat klart gick vi tillbaka till H&M, för vi var så sugna på att fortsätta kolla :p Men när vi kom ditt hade dem stängt, affärena stängde klockan fem. Så det blev ingen H&M för oss :( Men vi överlevde ändå, istället gick vi hemåt till mig för att hämta packning. Sen tog vi och gicl hem till Madde, där vi fick lasange, som pappa Tim hade bakat, MUMS! Efter maten gick vi upp till Maddes rum och kollade på filmen Juno och åt chips och ostbollar och drack läsk till. Sen när den var slut kollade vi på en till film, Sandor/Ida . Vi var vakna till halv tre :p

Tack för en oförglömlig dag Madde!

Kram Lovisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0