Massor

Sitter här med novellen, igår kväll fick jag en ny ide´så har börjat skriva på den nu i stället, helvete en vecka på mig. f-a-n !
 Men men, imorgon är det skola, sen är det bara 2 veckor så är jag friiiiiiiiii! Eller alltså, vi byter från fysik/teknik till biologi, HELVETE VAD SKÖNT! Ligger sjukt mycket efter med tekniken nu, inte alls bra (-.-)

Igår satt jag fresten ute i två timmar i solen, och läste. Skönt att man snart kan börja säga att det är vår, okej inte riktigt än, men snart så. Och ska man vara en riktig optimist ( såklart ) så är det bara 5 veckor kvar till påsklovet ( tror jag? ) Sen efter det är det några veckor, sen är det prao ( på min födelsedag har njag prao! ) och sen kan man typ säga att vi slutar! - Eh ja, jag räknar dagar, märks det?

    
    En rätt gammal bild, 1 elller 2 år, trooor jag


/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0