I´m HOME!!!

Nu sitter man hemma igen. Kom hem igår från fjällen, var uppe i Branäs med familjen och kompisar, nice var det ;) Det var mycket sol, vilket var väldigt kul....har faktiskt fått några fräknar när jag kollar mig i spegeln, hihi, nu blev jag glad, för jag har ju väldigt svårt för att bli brun.... tyvärr ! Om jag ska säga något negativt med resan var det väl att det blåste rätt mycket, speciellt den sista dagen (i onsdags alltså) då blåste det så mycket att gondolliften (hoppas ni vet vad det är för något) avstängd. Kan berätta för alla IG-barn, haha nej då viste inte heller innan vad gondollift var :p Det är som en slags "bur" av glas som man står i och har sina skidor bredvid sig, hehe inte så bra på att förklara, men men. Om ni inte fattar fortfarande som jag antar att ni inte gör så vet jag om ni ser det så vet ni exakt, alla har typ sett en sån :)
Nu ska jag ta och skriva lite på novellen som jag redan har skrivit lite på. Egentligen orkar jag inte plugga på lovet och allt, men tyvärr så måste jag, annars kommer jag få asmycket att göra sen....tråkigt tråkigt :(
Så måste gå, bye bye :*

Kram Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0