Hundar

Jag älskar hundar. ALLA slags hundar!


Jag VET att jag ska ha en hund, sen senare. Och dom här är ju bara för söta:
          
                                     
                              
              






                            
Här är min egna hund, som inte är min längre. Hon är runt 9 år nu. Saknaden är enorm, hade en i 4 år.
En sak jag minndes var ( innan vi flyttade, och fortfarande bodde kvar i de gamla huset där Elsa bott med oss ) så kunde jag höra henne komma springades. Tassarna hördes mot hallgolvet, flera månades efter att hon var bortra. Usch, det är så hemskt, hur mycket en hund kan betyda! ÄLSKAR DIG!



Kramar Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0