Hairspray ;)

Jaa, som sagt kunde jag inte komma till Ella igår på tjejkvällen, tyvärr :( Men jag ska inte vara deppig, jag har ju fått gå på hairspray, något jag verkligen rekomedera för alla som har den möjligheten. Sååå jäkla askul så det inte är sant! HAHAHA Rolf Lassgård asså :D Han spelade kvinna, så jäkla kul så det inte är klokt!!!
Inte nog med det roliga som var igår så är det ju final i Globen idag i Melodifestivalen, då laddar man upp med chips, dip och läsk... och kanske en o annan godis, hehe :p Om jag ska säga vem jag tror kommer vinna så tror jag att det kommer att stå mellan Timotej, Anna Bergendahl och Eric Saade. Men samtidigt tycker jag att Salem Al Fakirs låt är asbra, åh så svårt det blev nu, haha :) Är så jäkla glad att Dolph kommer tillbaka nu, han är så himla ägig! :D Aja vi får se vem som vinner, låt bäste man vinna!!!

Puss o Kram Lollo (L)

Much Love From Me To U <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0