(fucking) morgonmänniskor! <3

Jag har haft väldigt mycket i skolan, men nu är jag tillbaka!

Är så jävla trött, var hos Ella igår, vi la oss runt halv 2 och kl 8 på morgonen går de andra upp, ursäkta lite här, men det var några timmar för tidigt! Men som de morgonmänniskor dom är förstår jag dom, för man hinner faktiskt med mycket mer grejer om man går upp tidigt!

Som idag, då har man varit nere på stan ( centrum heter det enligt Mela, för stan är sthlm, säger hon, men jag säger att stan är stan, och sthlm är sthlm! ) jaja, tog på mig mina högsta klackar, och nu efter några timmars springade är mina fötter HELT DÖDA! Hon skulle egentligen inte sova över här från början, men jag tänkte inte släppa iväg henne på tåget nu när det är mörkt, så hon sover över, men måste upp tidigt imorgon, för jag ska plugga ( har inklämmningar i teknik, som jag konstigt nog dragit ut på.. haha )

Och så ska jag gratta våran ( kan han vara ensam om det? ) trogna bloggläsare, Grattis Daniel Sjöholm på din dag, idag ( eller hur man nu säger ) <3

En bild från sommaren09-öland

Nu ska jag joina Mela i soffan, kraaaam Emma

Kommentarer
Postat av: daaaaniel

taaack! :D<3

2010-03-13 @ 21:19:17
Postat av: Lottie

hahahaha :D emma du måste lära dig att gå upp tidigare ;)

2010-03-15 @ 08:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0