Dance like nobody is watching!

Först ska jag bara säga : JAG SKA TILL FUCKING TURKIET!
Är så jävla glad, har inte varit utanför sveriges gränser ( eller okej, Lettland förra året, och finland, men finland räknas inte ) på 5 år! Och så i år får jag åka bort hela två gånger, jag är såååå glaaad! Den 1 maj ( tror jag.. ) åker jag till Alanya som ligger i Turkiet :D Fick reda på det igår, happy!!

Så till idag, har dagen avklarad bara torsdag och fredag kvar. Har dansuppvisningar på statshustet här i stan, och jag trodde inte man kunde bli så trött av det här, men jag skulle lungt kunna somna nu. Är sjukt trött, och det kliar i ögonen av allt scensmink. Jag gillar när man får "toka" till det lite ibland!


Jag idag, vi kör till michael jackson smooth criminal!
Och Ebba där bakom :)


Haha vilken suddig bild, men jag o Ebba !


Haha mixrade lite med bilden...och shit fattar inte varför
jag lägger upp den, är jag skelögd?!

Nej imorgon ska jag ta halv 8 bussen dit, ska sitta helt utspökad med smink o allt på en buss, kuuuul.
Och som att inte det vore nog ska man tillbaka till skolan sen! Ja herregud, nej nu låter jag som värsta kärringen!

Nääää hej då med er, Kramar Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0