Bildspecial... typ?

Jag har dansat i statshuset här hemma nu i onsdags, torsdags och idag fredag. Har varit otroligt kul! Fast vissa gånger har man velat sjunka genom golvet och försvinna därifrån! Vi ( vår grupp alltså ) fick ett otroligt stort ansvar. Först skulle vi agra guider, vi skulle leda en hel klass genom olika sektioner, där det fanns olika slags saker att kolal från, de dumma i det hela var att det blev stopp framför, så man fick stå där med 20 st killar och tjejer i 15-16 års åldern ( fanns mindre också, men det var jobbigar med de störra... ) och vänta o vänta, och hålla koll, säga till m.m . Nej usch vad jobbigt det var! Den gången det blev så mycket folk, och småbarn från min grupp springer in i en stor folkmassa och jag får panik, vill jag helst glömma.

Man fick sminka sig väldigt mycket, och jag tog självklart tillfället att testa gränserna! Haha, rikitigt kul att ha ett JÄTTETJOCKT lager med foundation i ansikttet, och massor med ögonskugga och kajal... eh ja, det hör inte till vanligheten för mig, visst brukar jag ha kajal och mascara ( men det är en självklarhet ) men inte puder, och allt.
Och mina ögon kliar sjukt mycket nu, måste verkligen tvätta bort det snart!

När man är sådär jättesminkad blir man automatiskt bra på foton, så måååånga foton har tagits!

Här har vi några:


Lite kul, den till höger ( den stora alltså ) är tagen idag, eller igår kommer inte ihåg, och de andra två är för ett halvår sen, båda när vi har dansuppvisning.


Jag och Madde <3


Ebba och Emma, så jävla skön bild !


Varför kan jah inte kolla normalt?!


Sådär jaa, fast ser ut som att jag har en blåtira!

jaja, nu ska jag fixa mig sen ska jag ut och äta med mamma o pappa, hör inte till vanligheterna att vi går på restaurang. En av anledningarna är min lillasyster som INTE kan sitta still, blir ingen lugn och ro att ha henne med, men idag sover hon hos farmor, sååå let´s go!

Vi syns när vi syns, eller hur man nu säger.

Kramar Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0