Kul kul!

Hejsan!
Nu är jag hemma. Jag har varit med familjen hos några kompisar och bott på hotell i Uddevalla, allting har varit toppen bra!
Imorgon ska det bli kul, då ska Jag, Madde, Ella och kanske Emma sova över hos Lottie, FUN FUN!
Vi kommer säkert vara uppe hela natten och flamsa runt :p
Och inte nog med att vi ska sova över hos Lottie, sen ska Jag och Ella sova över hos Madde från söndag till måndag. Sedan på måndagen ska vi gå på Grönan ;)

Nä nu tror jag snart att jag ska gå och borsta mina tänder och gå och läsa i min bok, Ängeln. Den är väldigt spännande. Jag kan tips er som inte har läst den att läsa den.

Godnatt allihoppa!

Kram Lovisa.

Lots of love-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0