Ovig som fan!

Om jag någon gång tidigare tyckt att jag är extremt ovig, och helt osmidig var det inget mot vad jag kännde mig idag på idrottslektionen! Herregud, jag kan inte hjula, inte göra en kullebytta ( ömmmm stavning?! ) inte hoppa upp och över plintar hej vilt, och absolut inte över den där "mördargrejen" som ser ut som en plint fast lite skillnad... omöjligt! Fyfan, jag är bara så jävla feg, hata hata hata!!


Nej nu ska vi vara lite gladare, nå? Är det ens någon som läser? Om du läser det HÄR kan du väl skicka iväg en kommenta? :) 


                           
                              Idag är det gratismatch här hemma för Södertälje, Woho vinn nu!
                           Hade velat gå men blev inte så, lite fel tycker jag, ska ju visa sitt stöd!



Kramar Emma



Kommentarer
Postat av: daaaaniel

klart man läser ;D<3

2010-01-21 @ 19:49:14
URL: http://daanielsjoholm.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag kommenterar, happy?

vill påminna dig om min otroligt bra blogg, dazzlinggaze.blogg.se .

Hahahaha

2010-01-21 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0