Mitt liv om 20 år...

Jaha, var kanske dags för ett inlägg för min del då. Men var har jag att säga? Idag hade vi en rolig idrottslektion, haha. Olika formationer, ja upp på varandras axlar och ut bed bena.. men det var faktiskt kul, inte för att jag är så stark ( för det fick man verkligen känna idag.. svaaaaaaghet! )  :D

Nu ska jag kolla vidare på Populär musik från Vittula, och tänka ut min personbeskrivning om hur jag vill att mitt liv ska se ut om 20 år, då jag är 34-5 !!! 


                                                         

Jag vill inte börja dricka kaffe sen, då väljer jag helst te framför det. Ska fan skriva ner allt, inte kaffe, inte vara feg utan åka allt på Gröna Lund med mina barn, och ööööm mycket mer! 

Svenska upgiften var att skriva om hur du VILL att ditt liv ska se ut om 20 år, guud måste tänka till nu. Vad vill jag egentligen?
 



  Kramar Emma                               
                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0