Lite olika

Okej, nu blir det mycket här. Ska försöka trycka in allt jag har att säga ( som jag kan komma på nu iaf... ) i ett inlägg.

För det första, är det helt omöjligt att få ner på papper hur man vill att sitt liv ska se ut om 20 år, tänkte att äh bara att skriva något, men det känns så fel. Tänk om man bara kluddrar ner något så sitter man där den, och jaha, var det här allt? Lättare att flyga iväg i tänket, bara gå utanför ramarna när man skriver- då kan det liksom inte bli värre, bara bättre... eller neeej nu kom jag på, jag ska skriva värsta dåliga deppiga framtiden DÅ kan det banne mig inte bli värre, perfekt !

För det andra, borde jag vara sjuk vid det här laget. Tempraturen i mitt rum pendlar mellan 17-29 grader... när det är skit kallt vrider jag på elementet sen vaknar man i värsta bastun ( och jag vägrar sova med öppen dörr, så det var fan en bastu i mitt rum! ) så då får man vrida ner, och då blir det för kallt, finns liksom inget jävla mellanting. Men är bättre att jag har lite varmare i mitt rum, för då kommer jag snabbare upp på morgonen. Jag kan bara säga att friviligt gå upp ur sängen när det är 17 grader i rummet kl 07.00 på en måndagsmorgon när sängen är härligt varm, är det ingen som vill.

För det tredje vill jag se både:

                                                                         


Och till sist, Lottie kom hit med din motorsåg någon dag ! :) :)




Kramar Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0