Lite från mig

Jaha, då var man här igen! Jag älskar att skriva av mig, fast nu har man lite ångest över att jag inte lägge ner tid på läxorna i stället.. men men.


Okej över till något annat... sitter på helspänn nu. Pappa har kommit på den otroligt riskfyllda iden att elda  grankvistar. Och så ska dom åka iväg nu! det låter som bara den från spisen, vad fan gör jag om det börjar brinna för fullt ( ja mer än det SKA brinna ) jaja...om jag inte kommer till skolan imorgon tjejer är det antagligen för att jag sover eller så gick något lite fel med grankvistarna..!


                                  
Haha.. får lite dåliga vibbar nu.. jag är inget jätteego som ägnar min fridtid åt att sätta ihop bilder på mig själv, mening med den här är : att se att jag faktiskt ändras lite sen den bilden uppe till höger. Och så till frågan: vilken hårfärg är bäst ( bäst att titta på de 3 första bilderna i mitten från vänster )




Kramar Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0