Iväg med mig

Jag förstår inte, gick o la mig tidigt igår ( 21.30 ) och jag är sjukt trött idag! Mer än vad jag brukar vara, knappt så jag kan hålla ögonen uppe.. haha nu är det lite bättre. Har säkert druckigt 1000 koppar med oboý heeey sockerkick! Ungdomarnarnas motsvarighet till kaffe, eller? Haha.. men ska spendera min kväll hos Lottie, behöver nog inte gå så vilt till, har redan förvarnat att jag vill kolla på tv :)

Som om de inte vore nog med all oboý lyssnar jag på : http://www.youtube.com/watch?v=C3xx72NGrUc 
Älskar den låten, spelar ingen roll hur gammal den är, den funkar alltid.  Jag kan inte stå still om jag står, och kan inte sitta still om jag sitter- väldigt jobbigt på idrotten i skolan när den är på ibland... jag kan inte dansa loss då, tyvärr. Man får typ stå och bita sig i tungan och på sin höjd  dunka med foten i takt.. :D


Nej nu är jag på bättre humör, ska väl packa en lite väska.. med typ tandborste och myskläder.
Hoppas ni har en härlig helg nu, vilka ni nu är! Jag kanske inte kan blogga imorgon, får se ska plugga so...


                                 
           Haha, guud vilken otroligt smickrande bild! Hehe, snart ett år sen, bilder är från 2009 i maj.


Kramar Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0