Hemma hos Lottie nu

Är välduigt sur nu, skrev ett långt inlägg för en stund sen, men inget har publiceras! Nu skiter jag i ett långt inlägg. Sitter iaf hemma hos Lottie, här ska jag spendera min kväll. Trevligt trevligt, blir nog något mer inlägg under kvällen, om blogg.se fungerar ( eller de kanske bara är vår blogg de är fel på ) Det ska göras tacos ( såååå ovanligt va? ) ses på tv och så ska vi genomgå en vad ska man kalla det? Ja fan, det är nästan så man kan kalla det torty.. ehh ja haha, men vi överlever. 

                               
                         Jag förstår inte varför jag gör det här, meeeen en bild från 7:an.... heeregud!

Nu kom Lottie från duschen, blir att hacka grönsaker eller något nu.. hörs!

Kramar Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0