Helg+ mys

Vaknade rätt tidigt idag med tanke på att det är helg, som vanligt hamnar man framför tv:n även fast det inte finns något att se sitter man där och tråkar ett tag. Nu har jag flyttat mig till bordet fullt med läxor, ska nämligen försöka mig på att plugga lite.. hmm får se hur det går :) haha, och hur faaaan kommer det sig att min spanska bok aldrig kommer med hem, men som det gick förra året klarade jag mig även fast glosförhören inte gick bra, och gick ut med ett vg ( helt knäpppt! ) 

Ikväll laddas det upp med chips!


                                                                          
                                                            
                                     En bild på mig, från i sommras när jag var på Öland!

Kramar Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0