Håller på o bli sjuk..

Håller på att bli riktigt sjuk nu, halsen är svullen och allt jag låter som en gammal gubbe, typ ;)
Vill inte bli sjuk, eller jo fresten och slippa skolan... tyvärr börjar ska jag börja jobab nu i veckan, INTE bra att vara sjuk nu, när allt ska börja... SUCK !!!!!


Fan, ska stänga in mig på mitt rum och hoppas att jag blir frisk till imorgon. Har suttit och skrivit lite på so-inläming... har kämpat ( tycker jag själv så ) men de till min besvikelse är det knappt en sida.. och när jag läser igenom är det bara en massa skit.. äh fan jag skiter i det, får väl nöja mig med G i det då!




                                 
Oh fyfan vad man längtar till sommaren!!! Och till Karpaths, förstår inte varför jag plågar mig själv, kan jag inte bara tänka på något annat ?!




Onej, jävlar också var den där jävla miljöbeskrivningen som man ska skrivaihop också... gaaah hur ska jag hinna!


Kramar Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0