Fan vad jag vill sova!

Är det bara jag, men är det inte så att först är man jätte trött. Sen när man väl ligger nerbäddad och äntligen ska till att somna..... då nähe inget händer! Blir så väldigt sur då, för ja jag gillar att sova ( haha låter konsitgt men jaja ) Vad gör man då, ska man bara tvinga sig själv att blunda och logag där och försöka övertala sig själv att somna? Haha en gång låg jag med uppspärrade ögon väldigt länga så att jag skulle bli trött och vara tvungen att blunda... kalla mig ett geni för det är ju vad jag är ! :)

Okeeeej var bara något jag fick för mig att skriva, men tänkte att jag inte ville skriva om skolan. Vill inte tråka ut er, eller kan ju bara medela att vi just har börjat med skala och sån skit... FAN säger jag bara. Hur tråkigt är inte det?

                                
Slänger in en bild på mig med Lotties hästar ( den bruna och den som är till höger ) huuur söta som helst! Jag har aldrig varit en hästtjej, aldrig aldrig och jaa kan hålla på sådär ett tag. Kanske därför mamma och pappa blir lite förvånade när jag helt plötsligt vill börja rida.. haha men jag är tydligen känd här hemma för att få impulser att testa något nytt!





Nej var väl allt för mig, skulle kunna skriva mer skit men hur kul blir det för er då liksom? nej jag vet, ska sluta nu :)




/Kramar Emma




PS: Lollo du måste skriva att det är från dig och lägga till i din kategori när du skrivit ett inlägg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0