Blää sniglar!!! Eller inte....

Tjaba!
Idag va jag på brunch uppe i stan, med familjen och våra kompisar. Det var inte sniglar som tuuuur var :P Våra vänner är nämligen ganska mycket för skaldjur och sånt... så hade förberett mig på det, så det inte skulle komma som en chock , haha :D Men hade en anning om ändå att det inte skulle vara det, för dem har nämligen barn som inte heller gillar sniglar och såna grejer som tur är. Asså räkor, kräftor och lax är såna grejer som är gott, men sniglar.... nej tack! Jag hade turen med mig och det blev faktiskt en riktigt smarrig brunch :)

På brunchen såg vi två kändisar ;) Han Niklas Strömstedt (en artist, för er som inte viste det), sen var en programledare från barnprogrammet Bolibompa där, tror han heter Viktor. Och nu undrar ni säkert hua jag viste att det var han? Det är inte precis så att jag sitter hemma och nördar framför det, om ni nu trodde det, haha :D Det är ju så att jag faktiskt också har varit liten själv och sen har jag ju en liten lillesyrra som nu har slutat att kolla på det, men som för ett tag sedan kollade på det, hehe :)

Aha nu va det slut på pausen från pluggandet och tillbaka till helvetet, haha, nej då så farligt är det inte. Känner bara att det ska bli så bra som möjlig, men aja det kommer att lösa sig, allt löser sig om man bara har viljan....

Puss o Kram mina älsklingar // Lovisa

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Sv; aaa :) <3<3

2010-02-01 @ 08:35:01
URL: http://stylebyjojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0