Woho

För kanske en minut sedan höll jag på med en musikuppgift (Min Favoritlåt!).. men saken är den att jag inte vet vilken min favoritlåt är, varken artist heller! Det snurrar i huvudet, som om det möbleras om där inne, eller en stor vinterstädning!

Hjärncell 1: Ska vi spara det här minnet?
Hjärncell 2: Vet inte, men ska hon verkligen gilla det här?
Hjärncell 3: Nä, släng det! Ska vi slänga den här högen om judensomen? Eller ska vi lägga den bakom allt?
...osv osv..

Jag kan inte kalla det för en huvudvärk, det är som huvudet är uppe bland molnen och att det åker moln in genom ett öra och åker ut ur det andra!

Jaja, vi får se hur det här slutar.

   -bells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0