Hjälp mig?

När man inte har pengar på mobilen att smsa för, och är för lat för att gå till centrum och köpa comviq får jag göra såhär. Det kanske når fram till någon av er.

Jo såhär är det: Jag hittade Marie,  ni vet vår gamla lärare Marie på facebook! Och jag fick bara en impuls att lägga till henne som vän, men sen tänkte jag njaaa kanske inte. Skicka medelande då? njaa jag vet inte. Vad ska jag göra? Snälla ni hjälp mig, för visst vore det jääävligt kul om hon kom och hälsade på, fatta vad länge sen det var!

Så tänk över det här så pratar vi på måndag.


En lagom suddig bild ;) <3


Nu är det gymnasiumval som gäller, faaaan vilken ångest man har!

Jaja ha det bra! / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0