FREDAG!!!

Tjaba, tjena, hallå!
Jag är väldigt happy idag, fint väder och fredag :D Men hallå, vem gillar inte fredagar???? Fridays is the shit! Eller Tolleruds version; "we love Fridays, didn´t we?" Mys i soffan med läsk och chips, kan inte bli bättre. Som ni märker är jag vääääääldigt glad.
Har varit så tråkigt väder på sista tiden. Det har varit deprimerande, i alla fall för mig. Därför är jag så hiiimla glad över att det där skit vädret är bort (y)

Här kommer avslutningsvis lite egobilder, gamla som nya:
Jag :p






Men nu ska jag ta och fixa på slöjdinlämningen, jag skriver om 50-talet ;)

See You (L)

Kisses & Hugs from Lovisa to You

Lots of love-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0