Stan, here we come!

Igår hade jag en mysig dag med mina underbara älsklingar :) Madde handlade äntligen en bh, tycker vi ger henne en stor applåd! Jag shoppade ett par brallor eller jeanstights kanske det mer är, ( Madde köpte likadana, så nu kommer vi vara tvillingar, hehe). Det blev ett par snygga solbrillor också ;) Jag la undan en svart kavaj och var och provade den idag, men det blev inte den. Istället blev det en gullig blommig sak från Åhlens.

Hoppas ni alla mår bra. Det gör i alla fall jag. Nu är det vår, då mår alla bra!
Nu måste jag göra min syslöjdsinlämning, tyvärr :(

PussoKram// Lovisa (L)

Lots of love-


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Sv; aaa, de va tråkigt, vi får boka in nåt nytt datum för shopping=) mitt nr är 0703870186<3

2010-04-18 @ 14:50:48
URL: http://stylebyjojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0